lördag 1 januari 2011

Gott nytt år - Uppdrag 1

Hoppas du som läsare har haft en god start på det nya året. Själv hade jag ett mycket intressant samtal med några vänner som är grunden till detta inlägg. Vi på Maziway har fått utmaningen att ta fram tips och material som garanterar att du som läsare blir en attraktiv person och får minst en dejt innan slutet av februari.

Det betyder att om du följer mina dejtingtips i kommande inlägg fram till sista februari, kommer du med 100% sannolikhet att träffa kvinnan du är intresserad av. 100% GARANTI! Det låter som en perfekt utmaning och jag behöver att du som läsare följer dejtingtipsen och de uppdrag som jag ger dig. Tillsammans ska vi bli de män som vi vill vara.

Uppdrag 1:

Börja med att göra en social bedömning av dig själv genom att besvara dessa fyra enkla frågor. Det är viktigt att du är så ärlig som möjligt mot dig själv.

1. Hur uppfattar andra människor dig? Skriv en eller två meningar.

2. Hur vill du att andra ska uppfatta dig? Skriv en eller två meningar.

3. Vilka tre egenskaper eller beteenden skulle du vilja ändra hos dig själv?

4. Vilka tre egenskaper eller beteenden önskar du att du hade?

Nästa enkla uppdrag kommer imorgon. Har du något ämne som du vill att jag ska ta upp här på bloggen eller kanske någon fråga som jag ska besvara?
Kom ihåg att besöka vår hemsida http://www.manrorelsen.se/ för att ta del av våra seminarier och föreläsningar. Besök även gärna vår sida på Facebook för intressanta video och artiklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar