tisdag 11 januari 2011

Uppdrag 14: Repetera tidigare uppdrag

Dagens dejtingtips är att gå igenom de föregående uppdragen. Fråga dig själv:
  1. Är det något uppdrag som jag inte har fullföljt?
  2. Har jag hoppat över något uppdrag?
  3. Har jag slarvat med några uppdrag?
  4. Kan jag finjustera något idag?
  5. Är det något uppdrag som jag borde göra om?
  6. Finns det något uppdrag där jag är missnöjd med resultatet?
För att utvecklas ytterligare rekommenderar jag dig att gå fram till olika grupper och börja prata. Det bästa vore om du gick till grupper där både killar och tjejer finns. Glöm inte att få med alla i samtalet.

Vill du diskutera något av tipsen som vi på Maziway har tagit upp här på bloggen eller har du kanske någon fråga som jag ska besvara? Lämna då en kommentar här nere.

Kom ihåg att besöka Maziways hemsida http://www.manrorelsen.se/ för att ta del av våra seminarier och föreläsningar. Besök även gärna vår sida på Facebook för intressanta video och artiklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar