fredag 11 februari 2011

Uppdrag 47: Undvik dessa fraser

I dagens dejtingtips tänker jag ge dig en lista på raggningsfraser som du ska undvika till alla priser:
  • Får jag bjuda på en drink eller vill du bara ha pengarna?
  • Du måste vara trött i benen. Jag har nämligen jagat dig i mina drömmar hela natten.
  • Mår du bra? Det måste ha gjort ont att falla från himlen.
  • Din pappa måste vara en tjuv. Han har stulit stjärnorna från himlen och placerat dem i dina ögon.
  • Vad vill du ha till frukost? Bra, jag har det hemma.
  • Jag gillar dina kläder. De skulle sitta fint på mitt sovrumsgolv.
  • Är det varmt här inne eller är det bara du som är het?
  • Gick solen upp eller var det du som log mot mig?
  • Tror du på kärlek vid första ögonkastet eller ska jag gå förbi en gång till?
  • Jag har tappat bort mitt nummer. Kan jag få ditt?
  • Kan jag få ett foto av dig så jag kan visa tomten vad jag önskar mig i julklapp?
  • Jag heter -----. Glöm inte det. Du kommer att skrika det högt senare i natt.
Kom istället ihåg de tidigare dejtingtipsen för att kunna attrahera tjejen du är intresserad av. Har du hört eller läst några andra dåliga fraser som du vill berätta för oss får du gärna skriva dem i kommentarfältet här nedan. Kom ihåg att besöka Maziways hemsida för att ta del av våra seminarier och föreläsningar. Besök även gärna vår sida på Facebook för intressanta video och artiklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar