söndag 25 juli 2010

Hur hjälper Manrörelsen dig?

Om du är som de flesta killar, har du då troligtvis haft några framgångar och misslyckanden med dina relationer i ditt liv. Jag minns bland annat första gången jag försökte gå fram till en tjej och det var ingen vacker syn. Mina händer darrade, mina handflator var nog svettiga och jag är ganska säker på att min röst var skakig när jag började prata med henne. Jag minns även min första arbetsintervju och mitt första säljmöte. Jag var så osäker på mig själv och hur jag skulle agera i de olika situationerna. På något sätt kände jag att jag inte riktigt visste min plats här i världen. Jag kände mig högst som en medelmåtta och ingen vill ju vara bara en medelmåtta.

Jag började fundera, var detta helt enkelt något genetiskt? Hade jag fötts inkompetent när det gäller människorelationer eller var det bara något som jag inte hade räknat ut än? Allt jag visste var att jag ville förändra den delen av mitt liv för alltid. Jag insåg att jag var en man i behov av en större förändring.

Jag började fråga runt på olika tillställningar, läsa några böcker, fråga folk runt omkring mig och gå på några seminarier för att bli en bättre och säkrare man. Jag insåg att vägen var längre än jag hade förväntat mig.

I början lärde jag mig några tekniker för att bli bättre på relationer och när jag skriver relationer så menar jag förstås både privata och affärsmässiga. Men att bara lära sig tekniker är som att kasta någon i havet när de inte kan simma. De kommer ihåg att röra armarna (precis som jag kom ihåg teknikerna) men de kommer att vara så panikslagna att de rör sig i helt fel takt och klarar sig knappast levande. Det idealistiska sättet är snarare att lära sig simma i en bassäng av en instruktör så att man inte behöver tänka på att röra armarna i rätt takt utan bara gör det.


Manrörelsens program är mycket likt detta på det sättet att det hjälper män att bli naturligt attraktiva och eftertraktade. Vi hjälper män att förändra sig själva på mer än ett sätt för att kunna uppnå sina mål.

Besök gärna vår hemsida http://www.manrorelsen.se/ för kommande seminarier och föreläsningar. Besök även oss på Facebook för intressanta nyheter och video.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar